• ЭХХ №2

    Ээлжит хичээлийн төлөвлөгөө №2
    Сэдэв : Өгөгдөл ба хувьсагчтай ажиллах
    Хамрах хүрээ : 11-р анги                                                   Огноо : 2015/02/26нд
    Хугацаа : 40мин
    Зорилго : Өгөгдөл болон хувьсагч оруулах программыг бичиж сурах мэдлэг чадварыг эзэмшүүлэхэд оршино.
    Зорилт :
    Ø  Сурагчдыг хичээлд идэвхитэй оролцох сонирхол төрүүлэх
    Ø  Өгөгдөл оруулах программыг бичих чадварыг эзэмшүүлэх
    Ø  Хувьсагч оруулах программыг бичих чадварыг эзэмшүүлэх
    Ø  Алгоритмын бодлогуудыг бодох программыг бичиж сурах
    Хичээлийн хэлбэр :Шинэ мэдлэг эзэмшүүлэх хичээл
    Агуулга :
    Өмнө судалсан агуулга
    Цаашид судлах агуулга
         * Алгоритмын чанар, гүйцэтгэгч,компьютер алгоритмыг биелүүлэх
         * Сургуулийн алгоритм хэл дээрх алгоритмын дүрслэл
         * Алгоритмын үндсэн ойлголтууд
         *  Алгоритмын үндсэн бүтцийн сургуулийн алгоритм хэл дээрх дүрслэл
          *  Нөхцөл шалгах үйлдэл
          *  Давталт
          *  График боловсруулалт
          *  Давталт ба график
          *  Яст мэлхийн график
          *  Math сангийн функц, шинж чанарууд
          * Дэд программ
    Хэрэглэгдэхүүн:Үзүүлэн-2.1,самбар,шохой, ээлжит хичээлийн төлөвлөгөө проектор, компьютер,АТМ зураг,ТӨМ 2.1
    Цаг төлөвлөлт:
    Сэргээн санах сэдэлжүүлэх шат- 8 мин
          Шинэ мэдлэг олгох-15 мин
          Бататгах үе шат- 15 мин
          Дүгнэлт-5 мин
       Гэрийн даалгавар-2 мин
    Арга зүй: Дагуулан сургах арга, харилцан ярилцах,үзүүлэн ашиглах, тэмдэглэл хөтлөх,сурагчдаар мэдлэг бүтээлгэх, урамшуулах
    Үе шат
    Багшийн үйл ажиллагаа
    Сурагчийн үйл ажиллагаа
    Багшийн анхаарах зүйл





    Сэргээн санах сэдэлжүүлэх үе шат
    8 мин

    Б: Сурагчидтай мэндлэнэ.
    Б: Ирцээ бүртгэнэ.
    Б: Бүгдээрээ дотроо АТМ рүү карт хийж мөнгө авах процессийг төсөөлцгөөе./АТМ зураг  харуулна/
    Б: Эхлээд картаа хийгээд дараа нь хэлээ сонгоод нууц дугаараа гарнаас оруулдаг тийм үү? Тэгвэл энэхүү гарнаас утга оруулах үйлдлийг хийх программыг бүгдээрээ бичиж сурцгаая.
    Б: Ингэхийн тулд эхлээд өмнөх хичээл дээр үзсэн мэдлэгээ сэргээн санацгаая.
    Б: Сурагч бүр өөрийн нэр болон насыг хэвлэх программыг бичээд үр дүнг ажиллуулцгаая.
    Б: Тэгвэл АТМ-д нууц код оруулах хэсэг шиг өөрийнхөө нэр болон насаа гарнаас оруулдаг болгон өөрчилж болох уу?
    Б: Ингэхийн тулд Textwindow объектийн Read функцийг ашиглана.
    Б: Багшийгаа дагаад программаа бичээрэй.
    С1: Багштай мэндлэнэ.
    С2: Ирцээ бүртгүүлнэ.
    С3: Сурагч бүр дотроо төсөөлнө.
    С4: тийм
    С5: 


    С6:



    Б: Хэрвээ сурагчид өмнөх хичээл дээр үзэж судалсан зүйлээ санахгүй байвал өмнөх хичээл дээр ашигласан үзүүлэнгээ ашиглаж сурагчдад сануулна.
    Б: Нэр болон насаа хэвлэх программыг бичиж чадахгүй байгаа сурагчдад туслана.
    Б: Дагуулан сургах арга ашиглаж байгаа үедээ хоцорсон сурагчдыг хүлээж нэгэн жигд хичээлээ зохион явуулна.









    Шинэ мэдлэг эзэмшүүлэх үе шат  15 мин















    Б: Үр дүнгээс ажиглалт хийвэл бидний гарнаас бичиж оруулсан мэдээлэл бол “өгөгдөл” харин тухайн өгөгдлийг боловсруулахын тулд “хувьсагч”-г хэрэглэдэг гэж ойлгож болно.
    Б: Тэгвэл бидний өнөөдрийн зорилго бол өгөгдөл ба хувьсагчтай ажиллаж сурахад оршиж байгаа юм.
    Б:Сая бичсэн программынхаа мөрүүдийн тайлбарыг үзүүлэн 2.1-с харцгаая.Мөн үзүүлэн 2.1-н хуудас 5-н агуулгыг тэмдэглэж аваарай.
    Б. Жишээ_2 болон Жишээ_3 хамтран бичиж үзээд ажиллуулцгаая.
    Б: Ямар ялгаа байна вэ?
    Б: Зүйтэй нэг нь гараас утга өгдөг нөгөө нь өгдөггүй.
    Б: Тэгвэл хувьсагчтай программыг бичихдээ textwindow объектийн readnumber функцийг ашигладаг байна шүү дээ.
    Б: Одоо үзүүлэн 2.1 дэх арифметикийн үйлдлийн хүснэгтийг тэмдэглэж аваарай.
    С7:  Гарнаас оруулсан Баярмаа гэдэг нэр бол өгөгдөл гэсэн үг тийм үү багшаа.
    С8: Хичээлийнхээ зорилгыг тэмдэглэж авна.
    С9: үзүүлэн 2.1 дэх программын тайлбарыг товч тэмдэглэж авна.
    С10: Үзүүлэн 2.1-с программчлалын хэлэнд хувьсагчийг сонгохдоо хэрэглэж болохгүй үгүүдийг дэвтэртээ тэмдэглэж авна.
    С11: Жишээ 2 болон жишээ 3-н программыг бичиж ажиллуулна.
    С12: Эхнийх нь 2 утга өгөгдсөн үед нийлбэрийг олно.
    С13: Хоёр дахь нь гарнаас дуртай 2 оруулахад нийлбэрийг олж байгаагаараа ялгаатай.
    С14: Үзүүлэн 2.1 дэх хүснэгтэн мэдээллийг тэмдэглэж авна.

    Б: Өгөгдөл болон хувьсагч гэдэг 2 өөр ухагдахууныг ялгаж салгаж сайтар ойлгуулах хэрэгтэй.




    Б:  Бичсэн програмынхаа мөрүүүдийн тайлбарыг заавал хийхийг анхаарах нь зүйтэй.
    Б: дан өгөгдөл оруулж байвал textwindow объектийн read функц харин хувьсагч оруулж байвал textwindow объектийн readnumber функцийг ашиглана.



    Бататгах үе шат
    15 мин
    Б:Жишээ_4-г хамтран ажиллацгаая. Дараа нь багш нь мөр болгон дэх кодыг тайлбарлан өгч үр дүнгийн шинжилгээг хийе.
    Б: Үзүүлэн 2.1 дэх Дасгал ажил_ 1, Дасгал ажил_ 2 - г гүйцэтгээрэй.
    С15: Жишээ4-г багштай хамтран ажиллаж гарсан үр дүнд шинжилгээ хийнэ.
    С16:  Сурагч бүр дасгал- 1 дасгал-2 ажиллана.
    Б: жишээ 4-г ажиллаж байхдаа хоцорсон сурагчдыг хүлээнэ.
    Б: дасгалаа хийж чадахгүй байгаа сурагч бүрд туслана.
    Дүгнэлт
    5 мин
    Б: ТӨМ 2.1 сурагчдад тараан өгч өгөгдөл ба хувьсагчийн талаар эзэмшсэн мэдлэг чадвараа үнэлж дүгнэхийг хүснэ.
    Б: Сурагчдаас ТӨМ 2.1 буцаан авч үнэлгээг тооцоолон гаргана.
    С12: ТӨМ 2.1-р сурагчид  өөрсдийгөө үнэлж дүгнэнэ.
    Б: Сурагчдад өөрийгөө үнэлэхдээ үнэн зөв бодитой үнэлэх ёстойг сануулна.
    Б: Үнэлгээг тооцоолохдоо зөв алдахгүй тооцно.
    Гэрийн даалгавар
    2 мин
    Б: 1) a, b тооны үржвэрийг олдог...
    2) a талтай квадратын талбайг олох программыг тус тус бич.
    С13: Гэрийн даалгавраа тэмдэглэж авна.
    Б: Сурагч бүрийг гэрийн даалгавраа заавал тэмдэглэж авахыг сануулна.

    Цаашид .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
  • You might also like

    No comments:

    Post a Comment